Alla inlägg den 6 februari 2019

Av livsoptimisten - 6 februari 2019 19:56

Bio-inbjudan säger jag inte nej till, tack snälla! I min stad har vi fått finaste filmstaden, enorm digital teknik i både ljud och bild, stora, flotta och fina salonger och utrymmen. Verkligen ett lyft.

Lite kvällsmat på Pinchos blev också mottaget med ett tack gärna från mig. Lite hyfsat småplock en vardagskväll som idag.

Idag blir det romantik och kanske en och annan tår på lilla kinden. A star is born blir det och den har jag hört mycket om, idel glada tillrop. Och vackert att titta på och njutbart att lyssna till så nu sjunker vi ner i mjuka fåtöljen och reser in i världen på duken!

Bye Bye :-)

Presentation


Jag är en 54-årig kvinna som är levnadsglad i en perfekt ålder enligt mig själv! En ålder som ger trygghet, mod, nyfikenhet, livsglädje men även erfarenheter och en massa lärdom.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards