Alla inlägg den 23 februari 2019

Av livsoptimisten - 23 februari 2019 21:31

Too late for love får hela mig att lyfta! John Lundvik han kan han! John växer för varje gång jag hör och ser honom. Vilken härlig man, så fylld av innerlig kärlek, han utstrålar fullständig äkthet. Låten passar mig perfekt, rätt rytm, rätt känsla, goa röster, skön gospelfeeling och det bubblar i hela mig!

Nä det är inte för sent för äkta kärlek, den finns och den kan växa sig än starkare!
Och med denna låten i sinnet finns det inga hinder. Äkta kärlek är en dyrbar gåva som ska vårdas ömt, varsamt, fyllas och näras med gott liv och varm kraft.

Du som har den, va rädd om den och dansa loss till John Lundvik och le till kärleken och livet!

Presentation


Jag är en 54-årig kvinna som är levnadsglad i en perfekt ålder enligt mig själv! En ålder som ger trygghet, mod, nyfikenhet, livsglädje men även erfarenheter och en massa lärdom.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards