Alla inlägg den 9 augusti 2018

Av livsoptimisten - 9 augusti 2018 20:40

MIna försök till blogg är nu uppe i två inlägg och idag blir det mitt tredje. Frågan är om mitt filosoferande väcker intresse? Är jag på rätt bloggsida? Ja, jag funderar hit och dit.....
Gillar att skriva, gillar att förmedla. Vet att jag måste marknadsföra men det vill jag inte göra offentligt via mina vänner just nu, jag vill faktiskt först se vad ni tycker. Är det någon som läser? 


Så har ni lust att hjälpa mig så lägg en liten kommentar så jag vet. 


Oavsett så kommer jag imorgon fortsätta mina egna små äventyr. En semesterdag väntar och den tänker jag spendera på andra sidan sundet i vårt grannland Danmark om nu vädergudarna är på min sida efter denna underbara sommar. 
Kronbogsslott har jag inte varit på sedan jag gick i 4:e klass vilket är ack så länge sedan. Där finns det under hela sommaren en liveteater som spelar upp olika Shakespear scener i slottsmiljön. Jag bara älskar att bli ett med e historiska levande vingslagen. Så jag hoppas på en go hyggedag, i go miljö, med goa överraskande möten, go mat och dryck på goa ställen. Ja jag är helt öppen för en spontan dag i andan av Go with the flow! Den andan står högt på min favoritlista, det spontana, det glädjefyllda, ett leende här ett leende där, vad mer behövs liksom?! :-) 


Önskar er en härlig kväll och som sagt jag ser fram emot att få läsa någon kommentar så jag förstår att det finns någon som kanske finner något litet nöje i mina ord, funderingar och äventyr! 

Må väl! <3




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en 54-årig kvinna som är levnadsglad i en perfekt ålder enligt mig själv! En ålder som ger trygghet, mod, nyfikenhet, livsglädje men även erfarenheter och en massa lärdom.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards