Alla inlägg den 24 oktober 2018

Av livsoptimisten - 24 oktober 2018 22:53

Fullmånen lyser snyggt på himlen! Solen står mitt emot månen och ser till att den blir helt och fullt upplyst.

Månen bär alltid på ett budskap och denna gången kan den enligt astrologer kännas av rejält och effekten kan ge oss stora dramatiska känslor. Överraskningar är att vänta och det är kärlekens, passionens och dina sanna önskningars natt. Denna fullmånen kan hjälpa att nå framgång.

Astrologen har även visat att månen kan ha en mörkare sida denna gången men den låter jag stå bortom mig. Jag fokuserar på de goda
budskapen och önskningarna.

Vid fullmåne åker skålen eller kannan ut på altanbordet med vatten i sig. Där står den hela natten och månens sken strålar ner och fyller vattnet med sin kraft och energi. Vattnet dricker jag dagen efter och jag visualiserar hur kraften ger mina önskningar styrka, hopp och sanning!

Och....
jag siktar mot stjärnorna, har tillit till månens kraft och ser nöjt ut över grantopparna! :-)

Sov gott i fullmånens magiska sken! <3

Av livsoptimisten - 24 oktober 2018 16:25

Jag älskar dofter, dom förstärker känslor!
Det kan vara doftljus, doftpinnar, rökelse, oljelampor. Sen någon tid har jag bekantat mig med Young living. Ett företag som gör oljor från seed till seal. Allt är fullständigt naturligt och det finns inga begränsningar i användningen. De kan användas i matlagning, bakning, hudvård, smärta och kroppsliga tillstånd och mycket annat.

Själv har jag diffuser där jag blandar doft efter humör och behov. Doften sprider sig härligt i huset. Jag har också några droppar grapefruktsolja i vattnet och det smakar ljuvligt friskt. Några droppar Thieves i händerna vid yoga lyfter klassen.
Dofterna i oljan gör mig lugn och harmonisk.

Så ikväll är det en happening där företaget kommer och ger oss information och tips. Ska bli super spännande att få lära mig nya spännande användningsområden.
Jag lär komma tillbaka med tips! :-)

Presentation


Jag är en 54-årig kvinna som är levnadsglad i en perfekt ålder enligt mig själv! En ålder som ger trygghet, mod, nyfikenhet, livsglädje men även erfarenheter och en massa lärdom.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards