Alla inlägg den 12 november 2018

Av livsoptimisten - 12 november 2018 06:52

Måndag 12 november, en ny dag i en ny vecka, halvvägs in i november!

En vecka som jag ska se som möjligheternas vecka, en vecka med fokus på att se, sprida, utöva bra saker, små eller större.

Stackaren på bilden behöver kärlek. Det behöver vi alla och vi kan börja med att själv sprida kärlek i det rum där vi finns, till dom vi möter! Tänk om vi alla gjorde detta medvetet, vilken stämning och värme det skulle bli! Låt säga att varje dag måste jag/du tänka ut tre positiva saker som hänt under dagen och tre positiva saker om mig/dig själv. En riktigt behövlig vitamininjektion i denna mörka tid! Allt ljus är viktigt för oss!

Det ska bli mitt fokus för dagen, så vi får se vad jag kan sprida och samla på mig idag!

Sprid kärlek på din dag! <3

Presentation


Jag är en 54-årig kvinna som är levnadsglad i en perfekt ålder enligt mig själv! En ålder som ger trygghet, mod, nyfikenhet, livsglädje men även erfarenheter och en massa lärdom.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards