Alla inlägg den 15 november 2018

Av livsoptimisten - 15 november 2018 18:49

Ikväll ska ridån gå upp och strålkastarna tändas för att lysa upp scenen för Albin och hans cabaret ensemble. Albin en otroligt begåvad 24 åring med ett enormt driv och målfokus i sitt konstnärliga artisteri.

Min son har gått vuxit upp med Albin och därför har jag också fått äran att se hans första kreativa föreställning när dom gick i högstadiet. Aulan var omgjord till en cirkusmanege, det var biljett- och programförsäljning, poppandet av popcorn ljöd i entrén och de nypoppade dofterna spred sig härlig. Cirkusdirektören Albin stod stolt och visade oss in i manegen. Sonen höll sig backstage. Det var rent ljuvligt att få uppleva hela cirkusensemblen, musiker, backstage mfl. Allt var handgjort, kostymer, dekor, den röda sammetsridån - helt otroligt.

Vid en föreställning något år senare fick min son träda in som clownreserv. Som mamma tyckte jag så klart att det gick hur bra som helst men inget som lockade sonen utan han backade sakta tillbaka till sin plats backstage igen. Men jag blev road om än för en stund iaf :-)

Sen den tidiga starten har Albin gått från klarhet till klarhet med bl.a cirkus, clownen Cito med runt 700 barnkalas och över 3000 clownföreställningar, en roll i pjäsen om Nils Holgersson på stadsteatern, Regina Lunds underhållare i Stjärnorna på slottet till Burlesk Cabaret. Albin blev också 2018 års personlighet i vår fina stad Helsingborg.

Mer info hittar du här: http://www.candyclub.se och http://www.albinganovic.se

Jag har följt honom en del och det är inte utan att jag känner mig stolt och imponerad av denna man som alltid har ett leende på läpparna och alltid blir lika glad när vi möts. En riktig glädjespridare!
Har du möjlighet så ta chansen och upplev Albins underhållande begåvning!

Så......
Willkommen Bienvenue Welcome

Presentation


Jag är en 54-årig kvinna som är levnadsglad i en perfekt ålder enligt mig själv! En ålder som ger trygghet, mod, nyfikenhet, livsglädje men även erfarenheter och en massa lärdom.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards